Lämnat Kommunstyrelsen i Lidköping samt MKU!

Mitt sista möte med kommunstyrelsen gjorde jag den 7/2! Har suttit där sedan 2002 då jag efter valet var adjungerad 02-06 och därefter 1 e ersättare i kommunstyrelsen 2006-2010 och därefter ordinarie i kommunstyrelsen 2010-2018 med val 2014 där i mellan!
Lämnar också uppdraget i Miljö och klimatutskottet ( MKU) vars sista möte jag deltog i den 22/2! 
Har suttit i MKU sedan utskottet under kommunstyrelsen infördes (rödgrön  förhandlings resultat efter val 2010) och före det i Demokratiberedningen 2006-2010 under kommunfullmäktige! 

Lämnade uppdraget i kommunstyrelsen formellt i kommunfullmäktige 26/2! 
Till vår nya 1 a namn i partiet; Marianne Bonnevier , som nu blev invald samt nu också den 7/3 på kommunstyrelsen ersätter mig i MKU! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback